الیاف هالو ریسایکل

Hollow , Recycle هر کدام چه مفهومی دارند؟

در معنای لغوی هالو به معنای تو خالی است و عموما الیافی را که نوع تولید آنها توخالی و دارای حفره های هوایی بسیار زیادی میباشد، هالو می نامند.

ریسایکل در معنای لغوی به معنای بازیافت است و به مصنوعاتی اطلاق میشود که از مواد بدرد نخور و یا بازیافتی تهیه شده اند.

الیاف هالو ریسایکل الیافی هستند که از بازیافت مواد پلاستیکی و عموما از بازیافت بطری های پت (مثل بطری های نوشابه و آب معدنی) تهیه می شوند و به علت تو خالی بودن آنها و وجود حفره های فراوان در آنها به الیاف هالو ( تو خالی ) مشهور هستند.

بیشتر بخوانید: انواع الیاف و پارچه

الیاف هالو ریسایکل کانجوگیت و تولید آن در ایران:

تولید الیاف ریسایکل  پیشینه ی زیادی در ایران ندارد، چرا که فناوری تولید این چنین الیافی بسیار پیچیده است و رسیدن به کیفیت مناسب و قیمت بهینه در تولید الیاف هالو ریسایکل شاید مدت ها زمان ببرد.

ما در شرکت الیاف شیوا توانسته ایم الیاف هالو ریسایکل کانجوگیت را با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی مناسب و بازار پسند تولید کنیم.

محصولات ما برای موارد و مصارف مختلف پرکنی ها و سایر صنایع کاربرد دارد.  این ماده خاصیت فله ، انعطاف پذیری و وزن سبک دارد که از طریق سه پایه مارپیچی ساختاری و دائمی ساخته می شود. علاوه بر این ، روکش سیلیکونی استفاده شده برای تولید این گونه از الیاف یک لمس پر مانند پوشش ابریشمی را به الیاف اضافه می کند. همچنین به دلیل ظاهر مارپیچی به عنوان crimp 3D معروف است. نامهای دیگر Hollow Conjugate عبارتند از HCS ، HCNS و HCSK.

مهمترین شرکت های تولید کننده این نوع الیاف در جهان:

در دنیا شرکت های متعددی اقدام به تولید این نوع الیاف نموده اند که از مهمترین آنها میتوان به شرکت وی ان فایبر و شرکت فایبر پارتنر اشاره کرد.

بسته بندی الیاف هالو ریسایکل کانجوگیت

تمامی محصولات شرکت شیوا فایبر اعم از الیاف هالو، الیاف ویرجین و الیاف سالید بصورت بندیل های کاملا فشرده شده به بازار عرضه میشوند تا هم در حمل و نقل و هم در موضوعاتی نظیر سهولت در پخش کارا باشند.

کاربرد های الیاف هالو ریسایکل کانجوگیت

الیاف هالو  استفاده های گسترده ای در صنایع مختلف دارند. – کاربرد گسترده این الیاف یک ماده با کیفیت برای پارچه های درجه بالا است. ترکیب شده با پنبه ، پشم و الیاف ویسکوز ، آن را به طور گسترده ای در ساخت لباس زیر حرارتی نازک ، لباسهای گرم و در بسیاری موارد لباسهای  زمستانی و لباس ورزشی با کنترل زیاد گرمای بدن استفاده میکنند که نرمی و سهولت بهره گیری ازین نوع محصولات سبب راحتی و فراوانی  استفاده از آن  می شود. همچنین از الیاف هالو برای تهیه جوراب و دستکش نرم و حرارتی و مقاومت در برابر سایش استفاده می شود. همچنین از آن برای تهیه تشک های سبک و نرم میتوان از این محصول استفاده نمود.

ویژگی های محصول تولیدی در شرکت شیوا فایبر:

کیفیت: ساخته شده از مواد بازیافتی و بطری های پت پلاستیکی

رنگ های تولید شده: سفید

دنیر: 7 و 15

طول برش: 32 – 51 – 64 – 76 میلی متر

کیفیت: ساخته شده از مواد بازیافتی و بطری های پت پلاستیکی

رنگ های تولید شده: سفید

دنیر: 7 و 15

طول برش: 32 – 51 – 64 – 76 میلی متر